Mefat “BU BİR MERAK” Şarkısı Çıktı !!

Paylaş: Facebook Twitter Google Tumblr

Müzik dünyasına kısa süre önce giriş yapan genç sanatçı Mefat, ‘Aynalar’, ‘Kararsız Kararlarım’, ‘Sonralarındım’ şarkılarıyla başarı merdivenlerini hızla tırmanıyor.

Şimdi ise ‘Bu Bir Merak’ şarkısını müzikseverlerin beğenisine sunan başarılı sanatçı, sesini daha fazla kitleye duyurmayı amaçlıyor.

RadyoNET'de 21.sokak programının sunucusu Serhat BULUT’ un destek verdiği ‘Bu Bir Merak’ parçası müzikseverlerden tam not alacak gibi görünüyor.

Mefat Kimdir?

Mefat, 5 Mayıs 1991’de Sakarya şehrinde dünyaya gelmiştir.  Mefat isminin hiç bir anlamı olmadığı gibi kendine ait farklı bir lirikal matematiği olan Rap sanatçısıdır.

Hiphop , Rap , Rock yani kısaca pop müzik dışında tüm müzik tarzları ile içli dışlı olan Mefat,  çeşitli yeteneklere sahip başarı yolunda hızlı adımlarla ilerleyen genç bir sanatçımızdır.

Mefat’ın Müzik dünyasına girişi

Mefat müzik hayatına başlamasını şu sözler ile anlattı: “17 yaşındaydım, psikolojik sıkıntılar yaşımın da vermiş olduğu acemilikten o dönemde Rap müzik türünü araştırmama neden oldu, dinlediğimde müziğin sayfalarca bir şeyler katıp anlatması etkilemişti, sanki kendi yaşadıklarımı dinliyor gibiydim sonrasında kendim de yapmaya karar verdim sürekli yazdım ve şuan Sakarya şehri dışında da güzel dinleyici kitlesine ulaşıyorum yavaş yavaş başarıyorum.”

Mefat- Bu Bir Merak şarkı sözleri

mest olur herkes destanı yazar aga

kes sesi yedi gibi deli gelir ama sana

ses bu bir fark hadi bandana tak

bi de mangonu iç ve de keyfine bak !

 

bubimerang agaa

bu bir merak haha ..

seni de biliyorum özlüyosun Mef'i fakat.

 

ipleri deli gibi elimize aldık .isteriz her zaman rap bize kalsın .

itleri şehrime hanginiz saldı . rap bi bi mertebe ben size kaldım .

adı Mef sonu yok. ohh

efsaneyimm oh hooh ..

kombini görünce çıldırcaksın Mefat bu değil la inanmıcaksın ..

 

elimde meyler yok beyler gelin ..

işim bu rapçikler replik verin ... 

cebimde  bozuklar bozdu beni ..

yediği taslara sıçtı biri  ..

 

saygını çek geri o sende iyi . görmeyli çok basenler iyi...

ben bi kral hadi biada gel bana iade verince hizaya gir  ..

izahı yok bide mizahı rapin sen damatsın karın da gelin ..

kartları bana hadi karın da verin.. hiphop kozum benim arabesk değil .

 

bu bu buzlu badem homie rap bi maden .. ibadetim yok rapti bahanem ..

istikamet arşın iki yüzdü ,  karşındayım hadi et bi küfür.

enteresan biri ismi Mefo ..

enter'e bas vede source'le bro  ..

ben bandoyum hadi mandolin ol ..

bide konçertom var yok ki egom ..

Mefat - Aynalar şarkı sözü

Bugünu anlatmak ısrarla geçmişimdir ıspat lan...
Sattığın o sevgini gel bi gün bana ısmarla...
Cebimde zarlar var aşktan yana uslanman...
Kirlenmiş gökyüzünden aşşağa inen karlar var..
Buğulu penceremdin huuuhlayıpta adını yazdığım...
Yaz ortasında eriyen buz kadardı varlığın...
Seninle daldığım kaçıncı masal sandığım...
Kahramanın sözleriydi parçalarıma kattığım...
O yüzden uzak dur benden aynalar gibi...
Ben sanardım her sabah o aynadaki serseri...
Gelirdi diğerleri odamda bi yerdesin...
Duvarda evladiye babam ve portresi...
Son sekize bir buçuk var elde yarıda izmarit..
Birde yarına saklayıpta yazmadığım bi ton beat.
Her cümlemin öznesine sakladığım bi adii..
İlhamın perisene sesleniyorum defol gittt.
Yazdığımın gerçekliği rüyadayım gel çek beni...
Zamana yolculuğun en realist kalemi...
Şuanki terapi kimine göre komedi...
Semaya on altımda eriştim ben hap içip...
Çözüm değil intihar yaşam zaten imtihan...
Bazen olur gelir gider karanlıkta bi ses var..
Yaşam ölüm denkleminde eksik olan bişey var..
Etrafta insanlar kardeşlerim alçaklar...
Duygularım yarım artık duygularım basit...
Anlattığım hayatımın yarısından kesit...
Sen değilsin istediğim senle giden sağlığım...
Sen gidince yerini aldı tok karnına haplarım...
Sonunda bir karanlık yol kadardı ömrüm.
Suçlu göründüm her satırda ayrı sövdüm.
Çok göründü mutluluk bende hep bölündü.
Sizde kalsın istemem bende çok görüldü.

Mefat - Kararsız Kararlarım şarkı sözü

Kesin ve kararlıydım bu son sigaramdı..
Kendi başıma aldığım bu ilk karardı..
Kesin ve kararlıydım bu son sigaramdı..
Kendi başıma kazandığım bu son sigaramdı..
Uyku düzeni haricinde düzensiz bi yaşantı..
Kül tablası dolduğunda annem hep boşalttı.
Emek verdim onlar için ciğerlerimi döktüm..
Annemin lafıydı sizi ben büyüttüm..
Yalanlarımın arasında doğrularım vardı..
Kaybettiğin herşey için bahane hayattır..
Hayat bayattır.. Yazmak gibi değil..
Yazmak istikbalim için beni benden etti.
Sizinki zordur elbet denilsin istersin..
Yediğin ilk kazığı belki unutabilirsin..
İçinde yer etmeli siktir ettiklerin
Sitem ettikçe akla gelir siktir ettiklerin..
Kelamın üstadı bilki nazım hikmet..
Elinle ittiğin vaadleri bilmek..
Kiminle alay etmek kimine diretmek..
Kimini unutursun. Umuttur unutabilmek..
Kesin ve kararlıydım bu son sigaramdı.
Kendi başına yaktığım bu son sigaramdı..
Kesin ve kararlıydım oysa son sigaramdı
Sözümde durmadığım bu kaçıncı sigaramdı.
Ölümler yaklaştıkça yaşlandığını sanar..
İnsan oğlu ölmek için yaşlandığını sanar
İnsan bi kurban.. Kurtulan mı var lan..
Kimisi kader der kimi boyun eğer bak..
Selamın kalsın sende değilsin muhattabım..
Zamana bıraktığın için şuan zarardayız..
Almamı hak etmiyosun bir selamını..
Zamanla kayboluruz demiştim haklı çıktım.

Mefat - Sonralarındım şarkı sözü

Kaç canım kaldı bilmiyorum inan.
Zombiler bastı şehri yok oldu aşıklar.
Sanki gökyüzü kararmış yada uyuyorum hala
Uyanamadım bi türlü gittiğinden beri.
Saklıyorum jüpiteri plütonun yanına koydum..
Buz gibi su içip güneşe doğru hızlıca koştum..
Annem kızar belki yine terlerim hasta olurum.
Asitli içecekler içtim midemin amına koydum.
Ve yoksun...
Hiç olmamışın zaten
Ve yoktun..
Piç oldum sayende.
Yoktunn..
İzleyemediğim diziler gibiydim senin için
Vaktin yoktu sanırım "sonralarındım"
Yüzler var etrafımda bana bakan gözler.
Sözler var tutulmayan aklımda bir yerde.
Konuşamadım kimseye anlatamadım.
İçime attım herşeyi küfür edip rahatladım.
Ve yoksun...
Hiç olmamışın zaten
Ve yoktun..
Piç oldum sayende.
Yoktunn..
İzleyemediğim diziler gibiydim senin için
Vaktin yoktu sanırım "sonralarındım"

 

Ayşe Hatun Önal Radyonet'de
YAYIN AKIŞI
06:00 HAREKET VAKTİ
10:00 HİT MÜZİK
11:00 AFİLLİ MİKROFON/Program Yapımcısı:Zeynep Yalçın
13:00 Haberler
13:00 DÜŞÜNEN ADAM / Program Yapımcısı:Talha CAN
16:00 İÇİMİZDEN BİRİ /Program Yapımcısı:Turkan Çiğdem
17:00 HABERLER
18:00 MÜZİK SENİ İSTİYOR
18:00 AKŞAM HABERLERİ / Program Yapımcısı:Yunus ŞAHİN
22:00 21.SOKAK / Program Yapımcısı:Serhat Bulut
24.00 SLOW SAATİ
06:00 HAREKET VAKTİ
10:00 HİT MÜZİK
11:00 AFİLLİ MİKROFON/Program Yapımcısı:Zeynep Yalçın
13:00 Haberler
13:00 DÜŞÜNEN ADAM / Program Yapımcısı:Talha CAN
16:00 İÇİMİZDEN BİRİ /Program Yapımcısı:Turkan Çiğdem
17:00 HABERLER
18:00 MÜZİK SENİ İSTİYOR
18:00 AKŞAM HABERLERİ / Program Yapımcısı:Yunus ŞAHİN
22:00 21.SOKAK / Program Yapımcısı:Serhat Bulut
24.00 SLOW SAATİ
06:00 HAREKET VAKTİ
10:00 HİT MÜZİK
11:00 AFİLLİ MİKROFON/Program Yapımcısı:Zeynep Yalçın
13:00 Haberler
13:00 DÜŞÜNEN ADAM / Program Yapımcısı:Talha CAN
16:00 İÇİMİZDEN BİRİ /Program Yapımcısı:Turkan Çiğdem
17:00 HABERLER
18:00 MÜZİK SENİ İSTİYOR
18:00 AKŞAM HABERLERİ / Program Yapımcısı:Yunus ŞAHİN
22:00 21.SOKAK / Program Yapımcısı:Serhat Bulut
24.00 SLOW SAATİ
06:00 HAREKET VAKTİ
10:00 HİT MÜZİK
11:00 AFİLLİ MİKROFON/Program Yapımcısı:Zeynep Yalçın
13:00 Haberler
13:00 DÜŞÜNEN ADAM / Program Yapımcısı:Talha CAN
16:00 İÇİMİZDEN BİRİ /Program Yapımcısı:Turkan Çiğdem
17:00 HABERLER
18:00 MÜZİK SENİ İSTİYOR
18:00 AKŞAM HABERLERİ / Program Yapımcısı:Yunus ŞAHİN
22:00 21.SOKAK / Program Yapımcısı:Serhat Bulut
24.00 SLOW SAATİ
06:00 HAREKET VAKTİ
10:00 HİT MÜZİK
11:00 AFİLLİ MİKROFON/Program Yapımcısı:Zeynep Yalçın
13:00 Haberler
13:00 DÜŞÜNEN ADAM / Program Yapımcısı:Talha CAN
16:00 İÇİMİZDEN BİRİ /Program Yapımcısı:Turkan Çiğdem
17:00 HABERLER
18:00 MÜZİK SENİ İSTİYOR
18:00 AKŞAM HABERLERİ / Program Yapımcısı:Yunus ŞAHİN
22:00 21.SOKAK / Program Yapımcısı:Serhat Bulut
24.00 SLOW SAATİ
06:00 HAREKET VAKTİ
12:00 HAFTA SONU
15:00 HAFTA SONU
18:00 MÜZİK SENİ İSTİYOR
19:00 ŞİMDİ MÜZİK
24.00 SLOW SAATİ
06:00 HAREKET VAKTİ
12:00 HAFTA SONU
15:00 HAFTA SONU
18:00 MÜZİK SENİ İSTİYOR
19:00 ŞİMDİ MÜZİK
24.00 SLOW SAATİ
MESAJ GÖNDER
  • davut bildik - Güzel bir program oldu tebrik ediyorum
  • Betül - iyi yayınlar zeynep :) fettah candan delirme parçasını çok sevdiğim birine armağan ediyorum o kebdini bilirr
  • yısuf kılınç - been evleneceğim insanı merak ediyorum ilerde nelerde yaşıyabilirim gün yüzü görürmüyüm vs. :D
  • yusuf kılınç - Zeynep hanım insan nezaman öleceğini merak eder mi onu öğrenince film bitiyor zaten hayat darmadağın olur ki etmeyin öyle şeyler merak :) iyi yayınlar
  • İrem - Ben ritmi sevenlerdenim ... Neden derseniz bilmiyorum ama ritim işte
  • tuba - Birkaç gün olmadığınızı farkettim ama ne yalan söyleyim zaten hep dinleyemiyordun sizi yoğunluktan ama sizi dinlerken çok keyif alıyorum bunu belirtmeliyim... iyi yayınlar. çaldığınız her parça kabulüm istej yok :D
  • Buğra - Zeynep hanım.. sizi buralarda görmek ne güzel :)) mikrofonunuzu öksüz bırakmışken kulaklarımız aradı yeniden sizi dinlemek çok güzel bora durandan sana doğru parçasını gelişinizin şerefine armağan ediyorum iyi yayınlar
  • Aykan hızal - Sezen aksu kurşuni renkler şarkısını alabilir miyiz ?
  • Burkay ÖZDEMİR - Burayı Volkan Abim önerdi, çok beğendim ben de.Kız arkadaşım için bir şarkı istiyorum sizden.Teoman-Mavi kuş ile küçük kız şarkısını çalarsanız çok sevinirim.İyi yayınlar dilerim
  • volkan - kardeşim iyi yayınlar çok başarılı buldum seni tebrik ederim başarılarının devamını dilerim bana teomandan o şarkısını çalarmısın kral adamsın
  • Furkan Semih - Talha bey iyi yayınlar. Müzeyyen Senar güzel bir seçim oldu. Sanat musıkisi candır. Esenlikle.
  • HAFİZE KARAKUŞ - Güzel bir gün geçirmenizi dilerim Talha liderim :) "Levent Yüksel - Ya Sonra" parçasını sevdiklerime armağan ediyorum. sevgiler
  • Nihal - Üniversiteli öğrenci olmak çok zor bu zorluklara inat sizden Ayna dan mimoza adlı şarkıyı istiyorum teşekkürler ????????
  • eray - bengü geçmiş olsun sakaryaya slm olsun
  • Mehmet Cemal Vahapoğlu - Kolay gelsin iyi çalışmalar kuzenin Tuğba’dan torpilliyim benim ismimi ver kırmaz çalar istediğin şarkıyı dedi rica etsem arşivinizde varsa hande yenerden seviyorsun şarkısını çalarmısınız. Arşivinde yoksa kendisi söylesin şarkıyı diyor ????
  • Figen - Talhacım dayınla dinliyoruz seni sıradaki parçayı bize istiyoruz başarılar dilerim
  • Nurten Altuntaş - Çorum L tipi kapalıcezaevinde bulunan eşime sezen aksudan uçurum şarkısını hediye ediyorum eşimin adı Mustafa Ufuk Akbay C 11.koğuş
  • Serdar - Merhaba Zeynep. içinin güzelliğinin sesine yansıdığını düşünüyorum dinlemeye çalışırken bunu farkettim benim hayattan beklentim bi tutam samimiyet bi parça dürüstlük ..
  • tuba - Evet yine zeyneep hanım .. sesinizi özlemişim desem inanır mısınız?... Mehmet erdemden Ağlayamam çalar mısınız sizi seviyoruz. iyi yayınlar
  • Oğulcan - Talha liderim iyi yayınlar. İşteyken aklıma düştün ve dinleyeyim dedim. Fark ettim ki hoş sesine muhtaç kalmışız. Düzce'nin kattığı değerli insanlardan birisin :). Neyse fazla uzatmayayım geçmiş güzel günlere,Konuralp KYK yurdu SOTE ve oda muhabbetlerine benden kocaman selam olsun :).
  • HAFİZE KARAKUŞ - Merhabalar! Bir cafede oturduk kahve içip bulmaca çözerken bir kulağımızda sizde Talha Bey :) Erkin Koray'dan "Şaşkın" parçasını canım abime ve tüm sevdiklerime armağan ediyorum. İyi yayınlar :) sevgiler
  • Oğuzhan - Çok üzgünüm işim gereği bugünkü yayınınızın sonlarına yetiştim.düşünen adam bağımlılık yapıyor yav.iyi günler dilerim
  • Emre Tanrıkulu - Talha Liderim kolay gelsin. Severek takip ediyoruz. Mehmet Güreli - Kimse Bilmez çalabilirsen bi' ara çok makbule geçer. Görüşmek üzere????⚜
  • Furkan - Talha liderim yayınlarınız çok kaliteli ve sohbetiniz çok hoş. Öglen sizin yayınınızla gün daha iyi geçiyor. Bizim için bir merdo çalırsanız tadından yenmez :)
  • Gökçe N.M. - Daha yeni çıkan bir şarkı, sanırım o yüzden arşivde yok. Seni uğraştırdım diye kötü hissettim şimdi... Ayrıca ne kırılması arkadaşım senin gönlünden kopan herhangi bir şarkı da beni mutlu eder. Keyifli yayınlar ;)
  • Gökçe N.M. - Dedemi kaybettiğimde “Ölüm gerçeği bizi korkutsa da ölüm fikrinin bizi kurtaracağı kesindir”, demişti arkadaşım Talha CAN... Başın sağolsun düşünen adam. Babaannenin mekanı cennet olsun. Ve afilli mikrofonun yakını için de Allah’dan acil şifalar diliyorum. Mutluluk gibi hüzün de hayatın bir parçası ve onu da yaşamayı öğreniyor insan ve bazen düşük tempolu, dingin bir şekilde düşünebileceği saatlere ihtiyaç duyabiliyor. Bu saatler de öyle olsun... Bu tempoya uyacak, çok sevdiğim iki yorumcunun düetini istemiş olayım senden... Aydilge ve Halil Sezai’den Aşk Yüzünden şarkısını çalabilirsen beni mutlu edersin. Güzel haberlerle dolu bir yayın olmasını dilerim...
  • fatma - bu kadar guzel bir havada icim karardi..
  • murat - Günaydın Zeynep hanım, sizi serdivandaki iş yerimden dinliyorum sıradaki parçayıda sevdiklerimize armağan etmek istiyorum iyi yayınlar ve teşekkürler
  • Ayşe Nur - Sıradaki şarkıyı eşim Cem e rica ediyorum ????
  • İlknur - Programınız hayırlı olsun pınar hanım pendikten sevgiler
  • Mesaj Gönder
    PROGRAMCILAR
    REKLAM KÖŞESİ
    Pop-up Reklam